Nová Vitamaxima

}

Naše staronová značka Vitamaxima dostala nový rozměr. V  loňském roce jsme se zaměřili na její redesign a  rozšíření produktového portfolia a letos již můžete ochutnat první nové či inovované výrobky. Pojďme se podívat na třicetiletou tradici značky a její dnešní svěží podobu.

 V roce 1992 jsme se dohodli s paní inženýrkou Jirkalovou na vývoji inovativního nápoje, který měl být nízkokalorický, chutný a lehce funkční. V roce 1993 jsme přišli na trh s naším prvním nápojem Vitamaxima Tropic. Ten byl založen na syrovátce, obsahoval vitamíny a měl nízkou kalorickou hodnotu. Tento výrobek i po téměř 30 letech v našem portfoliu stále máme a těší se nemalé oblibě. V průběhu let přibyly i další příchutě. Nápoj Vitamaxima byl nejen začátkem spolupráce s našimi zákazníky v 90. letech, ale také byl zdrojem energie pro rozvoj společnosti, mnoha projektů, spoluprací a přátelství.

NOVÉ LOGO, NOVÁ VIZE

Poslední roky jsme spolupracovali s mnoha nutričními specialisty na vývoji produktů do nemocnic nebo sociální sféry, ale také pro běžný zdravý životní styl. V roce 2020 jsme se rozhodli, že tuto kategorii výrobků začneme mnohem více rozvíjet. Proto jsme se u příležitosti 30. výročí naší společnosti rozhodli s brněnskou agenturou Kreatura vytvořit nové logo Vitamaxima, a odstartovat tak novou etapu této značky. Nové logo vyjadřuje, jak bude vypadat produktové portfolio. Jeho precizní prvky znázorňují přesné informace o produktech, kapky v logu jsou symbolem vody, název pak odkazuje na latinské „vita“ a to je život. Vitamaxima představuje funkční nápoje a potraviny, které zlepšují život nás všech, abychom si jej užili na maximum. Vitamaxima bude mít několik podřad, v tuto chvíli uvádíme dvě – Active, pro aktivní život, a Balance, pro zdravý životní styl.

NOVÉ VÝROBKY

První produktovou řadou, se kterou se budete moci potkat, jsou tyčinky Fitbar, které nejenže obsahují 12 vitamínů, tedy 15 % doporučené denní dávky (DDD), ale také 26 % inulinu (čekanková vláknina), což představuje 27 % doporučené denní dávky vlákniny. Tyčinky můžete ochutnat v příchutích Exotic, Lesní ovoce a Višně s jogurtem.

Druhou řadou jsou jednoporcové bezlepkové kaše, které jsou balené v praktických kelímcích. Směs stačí zalít vodou či mlékem a můžete hned konzumovat, klidně i na cestách. Tři kaše mají rýžovo-jáhlový základ, jedna z nich je bez příchuti a další dvě jsou s meruňkou a banánem. Tyto kaše obsahují mix 10ti vitamínů, které představují 15 % DDD a obsahují 16 gramů bílkovin v porci. Čtvrtá kaše je ideální veganská svačinka. Tato slaná kaše je na jáhlovo-čirokovém základu s příchutí grilovaného hovězího a obsahuje 4 g vlákniny.

Další produktovou řadou značky Vitamaxima jsou ořechy. Portfolio čítá 9 druhů ořechů v balích o velikostech 500 g a 1 kg.

Pod značkou Vitamaxima najdete i proteinové nápoje a potraviny. Na trhu je již proteinový puding, který vám dodá potřebnou dávku bílkovin nebo také N-Drink, který je vhodný nejen pro osoby, které mají potíže s kousáním či polykáním. Nově jsme vám ho připravili v jednoporcových baleních, které si lehce můžete vzít třeba na cesty. 
Značku Vitamaxima budeme dále postupně rozšiřovat o produkty, které podporují zdravý, aktivní a spokojený život života.